top of page

Such an honour to do this! (disertai terjemahan)

Times when I feel so honoured to do what I do is not just while standing on a platform before 1,000’s or given recognition. But, It’s when I am aware of the kind of people I am teaching and equipping: those who will go on to do greater things than me!


A few weeks ago we were back in Vietnam teaching 55 church planters who will graduate in a few months. I already can imagine the amazing work they will do: nation changing!


This same group we taught last year. Seeing how much they had changed in a year was incredible and so encouraging. We enjoyed every moment of sharing all we could with them before they are sent off.


One of the amazing things to me was to feel how much these church planters loved us and really desired to learn. I felt so honoured to be pouring into such a group of people like this!


It’s been amazing to be working in so many nations the last while! However, for the next few months I’ll be concentrated only on Indonesia as I renew my residency there. I appreciate all your prayers for this process that it will go smoothly so I can continue all that I do there without any issues!



Thank you for your awesome support!


Susan

 

Merupakan kehormatan melakukan hal ini!


Saat dimana saya merasa sangat terhormat melakukan apa yang saya lakukan tidak hanya saat saya berdiri di atas panggung didepan ribuan orang atau saat diberi pengakuan. Tapi, saat dimana saya menyadari siapa yang saya ajar dan perlengkapi: yaitu orang-orang yang akan melakukan hal-hal yang lebih besar daripada saya!


Beberapa minggu yang lalu kami kembali ke Vietnam untuk mengajar 55 orang perintis gereja yang akan lulus dalam beberapa bulan kedepan. Saya sudah bisa membayangkan karya menakjubkan yang akan mereka lakukan: mengubah bangsa!


Mereka adalah orang yang sama yang kami ajari tahun lalu. Sangat luar biasa dan sangat gembira rasanya melihat betapa mereka telah berubah dalam setahun. Kami menikmati setiap saat berbagi semua yang kami bisa bagikan pada mereka sebelum mereka akan diutus.


Salah satu hal yang menakjubkan bagi saya adalah merasakan kasih yang begitu besar dari mereka dan mereka sangat ingin belajar. Saya sungguh merasa terhormat bisa berbagi pada kelompok orang seperti ini!


Sungguh menakjubkan bisa bekerja di banyak negara belakangan ini! Namun, untuk beberapa bulan ke depan saya akan berkonsentrasi hanya di Indonesia karena saya sedang memperbarui ijin tinggal saya di Indonesia. Saya menghargai semua doa Anda agar proses ini berjalan lancar sehingga saya bisa melanjutkan semuanya tanpa masalah!


Terima kasih atas dukungannya yang mengagumkan!


Susan

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page