top of page

2019: Was it a wonderful year? (Disertai terjemahan)


If I ask myself the question 'Was 2019 a wonderful year?" it's honestly difficult to answer at first because it's almost unbelievable how many trials and triumphs can take place in just 365 days!

At first we may only remember the difficult times, the losses, the struggles, disappointments, etc. But, the more we take time to remember the good that happened the more we are aware of all the beautiful moments, the victories, and how far we have come!

We took a few moments to do that in the video above.. and it turns out, that 2019 really was a wonderful year!!

Thank you to everyone who took part in the year with us! We are expecting even greater things for 2020!

Merry Christmas and Happy New Year!

Susan and Kevin (Klnt)

 

Jika saya bertanya pada diri sendiri “Apakah tahun 2019 adalah tahun yang luar biasa?”Jujur pada awalnya sulit untuk menjawab karena hampir tidak dapat dipercaya berapa banyak cobaan dan kemenangan dapat terjadi hanya dalam 365 hari!

Pada awalnya kami mungkin hanya mengingat masa-masa sulit, kekalahan, pergumulan, kekecewaan, dll. Tetapi, semakin kami meluangkan waktu untuk mengingat hal baik yang terjadi, semakin kami sadar akan semua momen indah, kemenangan, dan seberapa jauh kami telah sampai!

Kami mengambil beberapa saat untuk menceritakannya di video di ata .. dan ternyata, tahun 2019 benar-benar tahun yang luar biasa !!

Terima kasih untuk semua yang ikut serta dalam tahun ini bersama kami! Kami mengharapkan hal-hal yang lebih besar untuk tahun 2020!

Selamat Natal dan Tahun Baru!

Susan dan Kevin (Klnt)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page