top of page

2020 all summed up in 2:20!

2020 was definitely a unique year all across the globe!


It was a difficult year full of challenges, yet, at the end of it all we are full of gratefulness at all that God has done. And surprisingly, this year we did not decrease our work, in face, we expanded!


It is all made possible by our partners all over the world who gave, and prayed and were involved! 2020 was not year to sit back and do less.. but the world needs us even more at this time! And 2021 will be no different.


Please watch our 2:20 video that captures what we were able to do with your support in 2020!


We speak blessings over your 2021 - no matter what we face, if God is for us, then who can be against us?


You are favoured, loved and blessed.

Susan


 

2020 jelas merupakan tahun yang unik di seluruh dunia!


Tahun yang sulit dan penuh tantangan, namun pada akhirnya kami sangat bersyukur atas semua yang telah Tuhan lakukan. Dan yang mengejutkan, tahun ini kami tidak mengurangi pekerjaan kami, pada kenyataannya, kami berkembang!


Itu semua bisa terjadi karena mitra kami di seluruh dunia yang memberi, dan berdoa dan terlibat! 2020 bukanlah tahun untuk duduk santai dan melakukan lebih sedikit.. tetapi dunia lebih membutuhkan kita saat ini! Dan 2021 tidak akan berbeda.


Silakan tonton video berdurasi 2:20 ini yang merangkum apa yang dapat kami lakukan dengan dukungan Anda pada tahun 2020!


Kami mengucapkan berkat selama 2021 Anda - tidak peduli apa yang kita hadapi, jika Tuhan di pihak kita, lalu siapa yang bisa melawan kita?


Anda dikasihi, dicintai dan diberkati.

Susan

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page